Tilbyd fremragende gæstfrihed

Del bedste praksis for enestående gæstfrihed, herunder beskeder, gæsteoplevelse og omtaler.

Tags til forummet

Samtaler

Ben-Nasser
@Bennasser•Frankrig

Hej alle sammen 👋

Jeg har indtryk af, at en ren bolig, der ligger godt og svarer til annoncen ... i dag næsten er blevet det mindste, man kan forvente.

Det, der virkelig gør en forskel, ser ud til i stigende grad at ligge et andet sted:

kommunikation, forudseenhed, hurtig reaktion, opmærksomhed over for gæsten og måden, hvorpå man håndterer uforudsete hændelser.

Vælg en reaktion
Tuija
@Tuija2•Finland

ii

Vælg en reaktion
Geraldo Rocha
@GeraldoRocha•Rio de Janeiro, Brasilien

I Brasilien er det blevet populært at forsøge at få tidlig indtjekning og sen udtjekning. Hvis du ikke tillader det, bliver det en årsag til at give en bedømmelse på 3.

Vælg en reaktion
Ryan
@Ryan4504•San Diego, Californien

Jeg har en lejer, der fører en ladeledning til elbil gennem køkkenvinduet for at lade sin Tesla. Hvordan kan jeg regulere dette?

Vælg en reaktion
Valerion Apartments And Hospitality
@Nik1998•Albanien

Hej alle sammen! 👋

Jeg er ny vært fra Tirana i Albanien, og jeg vil meget gerne komme i kontakt med mere erfarne værter og få ærlig feedback.

Jeg begyndte at være vært for omkring 45 dage siden og administrerer i øjeblikket flere lejligheder, der ligger tæt på Tiranas internationale lufthavn. Lejlighederne er primært indrettet til korte ophold, lufthavnsrejsende, par, familier og gæster, der besøger Albanien.

Vælg en reaktion
Julio
@juliocramirez•Mexico City, Mexico

Der er gæster, der har booket hos mig, og som af en eller anden årsag, der ligger uden for min kontrol, ikke ankommer eller ikke tjekker ind på overnatningsstedet. Problemet er, at de skriver anmeldelser med ond vilje og frustration. Jeg mener, at hvis de ikke benytter sig af indkvarteringen, bør de ikke skrive omtaler, fordi de skader værterne.

Vælg en reaktion
Juan Barros
@Juanbarros•Medellín, Colombia

Hej . I så fald kan du med en begrundelse bede Airbnb om via Support at få fjernet den pågældende omtale, fordi den ikke overholder bestemmelserne i reglerne.

Med venlig hilsen

Juan

Vælg en reaktion

Deltag i samtalen

Et forum, hvor værter i hele verden kan bede om råd, dele tips og få deres virksomhed til at vokse – alt sammen på ét sted.

Alexis
@Alexandre308•Montpellier, Frankrig

Hej alle i fællesskabet,

Jeg har været Superhost siden 2013 og står nu over for en absurd situation med kundesupporten.

Fakta: Efter en gæsts (Véronique) tidlige afrejse onsdag den 30. september (for 3 ubesatte nætter) foretog supporten en refusion på 300 €.

Vælg en reaktion
Helen
@Helsi247•Bristol, Storbritannien

Var du enig i, at gæsten kunne rejse tidligere ved at ændre sine datoer, så vedkommende var berettiget til en refusion uden for din annulleringspolitik?

Hvis det er tilfældet, har du ret i, at datoerne skulle have været gjort ledige.

Hvorfor besluttede gæsten at rejse før tid?

Vælg en reaktion
Rosa María
@Rosa_MarIA2601•Spanien

Godmorgen. Jeg skjulte midlertidigt min annonce, men nu hvor jeg har aktiveret den igen, kan jeg ikke se reservationshistorikken. Under afsnittet I DAG vises muligheden for ALLE MINE RESERVATIONER ikke længere. Hvordan kan jeg løse det?

Med venlig hilsen

Vælg en reaktion
Federico
@Federico1439•Rom, Italien

Jeg er en erfaren medvært med en solid baggrund inden for modtagelse af gæster og gæsteservice. Jeg tilbyder at hjælpe dig med den operationelle administration af dine lejligheder, især med:

• Indtjekning med personlig tilstedeværelse og modtagelse: Modtagelse, udlevering af nøgler og detaljeret gennemgang af boligen og kvarteret

• Udtjekning og inspektion: Håndtering af udtjekninger, kontrol af ejendommens stand og indhold før klargøring.

• Fleksibilitet og tilgængelighed: Håndtering af gæsters forsinkelser og hjælp i forbindelse med eventuelle nødsituationer under opholdet.

• Kommunikation med rengøringsteamet: Hurtig koordinering for at sikre, at ejendommen altid er i perfekt stand mellem gæsterne.

Jeg arbejder i Rom (ideelt set i Roms centrum)

Vælg en reaktion