Airbnb's gebyrer
Få din værtsforretning til at vokse
Snak om, hvordan man kan udvide sin virksomhed, herunder kalenderadministration, sæsonudsving, overholdelse og medværtskab.
Samtaler
Airbnb's gebyrer
Hej Airbnb-netværk,
Jeg ejer en fremragende bolig til korttidsudlejning i Seattle, Washington, med smukke møbler og køkkenudstyr. Jeg har en bedømmelse på 4,9 stjerner for den komfort og de faciliteter, jeg tilbyder gæsterne. På grund af andre begivenheder i mit liv har jeg besluttet at stoppe med korttidsudlejning og vil gerne sælge møblerne. Hvis du er en ny vært, der ønsker at indrette din Airbnb-bolig, kan du få kvalitetsmøbler til en god pris.
Kontakt mig gerne.
Hej alle sammen
Jeg bor i Argentina og modtager betaling på en konto i argentinske pesos. Hvor jeg aldrig har haft problemer – indtil nu.
Jeg har modtaget en del af betalingen, men ikke hele betalingen for et ophold.
Er reservationen på mere end 28 nætter?
Deltag i samtalen
Et forum, hvor værter i hele verden kan bede om råd, dele tips og få deres virksomhed til at vokse – alt sammen på ét sted.
Jeg prøver at finde ud af, hvordan Airbnb beregner rengøringen. 14 God pris. Er det alt i forhold til korte ophold versus længere ophold?
Du kan føje to rengøringsgebyrer til et opslag, et for korte ophold (højst to nætter) og et for længere ophold.
Rengøringsgebyret skal også omfatte værtsgebyret på 15,5 %.
Hej. Jeg er i øjeblikket privat vært og har nu fået et SIRET-nummer. Derfor ønsker jeg at opdatere min profil og skifte til at være professionel vært. Jeg har aktiveret funktionen under "Værktøjer til professionelle værter". Der sker intet, og jeg kan ikke se menuen "Virksomhedsoplysninger".
Hvad skal jeg gøre? Tak for din hjælp.
Hej alle sammen,
Jeg søger hjælp fra værter, der allerede har oplevet denne type situation, for efter mere end en måned og omkring 15 kontaktpersoner hos Airbnb sidder jeg stadig fast.
Før denne hændelse havde mit opslag 5/5, og jeg havde kun 5-stjernede bedømmelser.