Netværkscafé

Kom i kontakt med andre værter, del historier, nyd afslappede samtaler, og fejr sejre!

Tags til forummet

Samtaler

Udvalgt

Bhumika
@Bhumika•Toronto, Canada

Hej alle sammen,

Har du nogensinde ønsket, at du havde et sted, hvor du kunne tale om de unikke situationer, der opstår, når du er vært? Det er præcis, hvad Værtskredsen er til for.

👉Gå til sidepanelet i Netværksforummet, klik på "Værtsnetværk", og tryk på knappen "Tilmeld dig" for at få adgang. Hvis du ikke trykker på "Tilmeld dig", kan du ikke se eller deltage i samtalerne (du kan også klikke her for at se Værtskredsen).

Bemærk: Diskussioner fra dette område vises ikke i søgeresultater på internettet!

Slut dig til os!

Med venlig hilsen

Bhumika

Rob
@Robin4•Mount Barker, Australien

Dette er en samtale, jeg tog op her på CC for et par år siden. Jeg havde for nylig kontakt med en fremtrædende australsk entertainer som en del af Adelaide Festival of Arts, og det fik mig til at tænke på dette gamle indlæg ... Hvem ville I elske at være vært for?

Hvis du fik muligheden, hvem på denne planet ville du helst være vært for ... og hvorfor?

Jeg vil starte med at sige, at min ville være Scott Neeson!

Scott emigrerede sammen med sine forældre fra Skotland til Australien i 1964, da han var 5 år. De flyttede hertil til South Australia og slog sig ned i Adelaide-forstaden Elizabeth, omkring 30 minutter fra der, hvor jeg bor.

Efter sit mislykkede forsøg på at gå i skole kom Scott med i Clifford Theatres filmkredsløb, hvor han leverede filmruller til de forskellige Clifford-biografer rundt omkring i byen. Han steg i graderne i filmbranchen her i Australien, indtil han blev chef for Twentieth Century Fox' distribution i Australien i 1986. Han blev lokket til Twentieth Century Fox i USA og flyttede dertil i 1993 som vicedirektør for marketing og blev til sidst forfremmet til direktør for Twentieth Century Fox.

I 2003 blev han headhuntet til at blive direktør for Sony Entertainment, og mellem skiftet af roller tog han på ferie til Phnom Penh i Cambodja.

Under sine rejser kom han tilfældigvis til at ende på byens losseplads og blev chokeret over de hundredvis af børn helt ned til 4 år, der ledte efter alt, hvad de kunne finde, for at holde deres familier i live.

Han forlod Cambodja og påtog sig sin rolle hos Sony, men blev konstant hjemsøgt af tanker om de børn på den losseplads i Phnom Penh, så efter 3 måneder solgte han alt, hvad han havde i LA, flyttede til Cambodja og oprettede Cambodia Childrens Fund, som nu uddanner over 2.000 børn og tager sig af 20.000 familier.

Hvem gør sådan noget? ... Afslår den mest magtfulde stilling inden for global underholdning og ofrer sig selv og sit liv for de dårligt stillede.

Scott er nu 67 år gammel og er indbegrebet af det menneske, jeg gerne ville have været, og hvis jeg havde den ene mulighed, ville jeg meget gerne sætte mig ned en aften eller to med Scott og finde ud af, hvad der har gjort ham til sådan et fantastisk menneske!

Hejsa......Rob

Till & Jutta
@Till•Stuttgart, Tyskland

En del af den aktuelle efterårsopdatering er kortene, hvor I kan se jeres egne rejser samt jeres venners rejser. Der kan I også straks se, hvordan de har syntes om overnatningsstedet, og hvordan de har bedømt det:

Har I allerede kigget på dem og opdaget noget interessant?

Til Connections: https://www.airbnb.de/users/profile/connections-map

Cadian
@Cadinic•England, Storbritannien

2-værelses lejlighed i @southampton. Masser af udstyr til rådighed 2 dobbeltsenge sengetøj i høj kvalitet tv køkkenudstyr gryder tallerkener pander

Vælg en reaktion
Geraldo Rocha
@GeraldoRocha•Rio de Janeiro, Brasilien

Når du nævner kaffe, har du en allieret i mig.

Vælg en reaktion
Bhumika
@Bhumika•Toronto, Canada

Hej alle sammen,

Har du nogensinde ønsket, at du havde et sted, hvor du kunne tale om de unikke situationer, der opstår, når du er vært? Det er præcis, hvad Værtskredsen er til for.

👉Gå til sidepanelet i Netværksforummet, klik på "Værtsnetværk", og tryk på knappen "Tilmeld dig" for at få adgang. Hvis du ikke trykker på "Tilmeld dig", kan du ikke se eller deltage i samtalerne (du kan også klikke her for at se Værtskredsen).

Vælg en reaktion
Dom
@MrNiceGuy•Hoboken, New Jersey

Jeg er med! 🙌🏼🫡❤️

Vælg en reaktion
Laëtitia
@LétiziaS2025•Carcassonne, Frankrig

Vi opfordrer virkelig værterne til at blive medlem af værtsklubben og deltage i den. Vi lærer meget sammen.

Vi ser frem til at udveksle erfaringer 😉

Vælg en reaktion

Deltag i samtalen

Et forum, hvor værter i hele verden kan bede om råd, dele tips og få deres virksomhed til at vokse – alt sammen på ét sted.

Medlem

Hej alle sammen. Jeg er kommet her for at fortælle om min seneste oplevelse som Airbnb-Superhost gennem to år. For cirka tre uger siden havde jeg en gæst, der oversvømmede min bolig under sit ophold. Jeg dokumenterede alt (med tids- og datostempler) og sendte det til Airbnb. Jeg har brugt over 7.000 dollars på at udbedre skaderne i boligen (med verificerede fakturaer/kvitteringer), og Airbnb har ikke gjort noget ved mit krav siden den 24. september 2026. Jeg er nu bagud med betalingen af mit realkreditlån, da jeg brugte det meste af mine opsparinger på at udbedre skaderne på boligen, efter gæsten oversvømmede den, og selv efter at have fortalt det til to forskellige ledere, har jeg stadig ikke hørt noget om mit krav. Hvis du befinder dig i en skadesituation, skal du IKKE betale for at udbedre skaderne med det samme (hvis det er muligt). Få et overslag, bloker dagene, og indgiv et krav for skaderne og tabet af brugsmulighed. Gør ikke som mig, for nu risikerer jeg at miste mit hus i denne måned, fordi jeg ikke har penge til at betale mit realkreditlån. Og alt dette, fordi en gæst oversvømmede mit hjem, og Airbnb har ikke gjort noget for at kompensere for de penge, jeg har brugt, ELLER de dage, jeg gik glip af under reparationerne. Jeg vil også skrive om det på mine sociale medieplatforme, så folk bliver opmærksomme på, at Airbnb kun yder ringe eller slet ingen beskyttelse i en branche, hvor der er stor risiko for skader. Jeg har undersøgt VRBO og overvejer at flytte min virksomhed til den platform, hvis jeg selvfølgelig kan finde ud af, hvordan jeg kan beholde min bolig.

Vælg en reaktion
Domenico
@Domenico407•Saronno, Italien

Godmorgen, jeg hedder Dome og har været vært for en etværelseslejlighed i Saronno i 2 år.

Jeg er vært og har et job, der optager mig mange timer.

Jeg har accepteret direkte bookinger fra personer med gode anmeldelser på platformen for at øge antallet af ophold.

Vælg en reaktion
Ann Monika
@Ann_Monika0•Lombardiet, Italien

Hej , det har jeg også! 😊

-kalender

-tilgængelighed

Vælg en reaktion