Hej alle sammen! 👋
Jeg er ny vært fra Tirana i Albanien, og jeg vil meget gerne komme i kontakt med mere erfarne værter og få ærlig feedback.
Jeg begyndte at være vært for omkring 45 dage siden og administrerer i øjeblikket flere lejligheder, der ligger tæt på Tiranas internationale lufthavn. Lejlighederne er primært indrettet til korte ophold, lufthavnsrejsende, par, familier og gæster, der besøger Albanien.
Indtil videre har oplevelsen været meget positiv. Vi er begyndt at få bookinger og vores første omtaler, og jeg er rigtig glad for den feedback, vi har fået fra vores gæster indtil videre.
Men da jeg stadig er ny som vært, ved jeg, at der er meget, jeg kan forbedre.
Jeg ville virkelig sætte pris på din ærlige mening om min profil og mine opslag:
• Hvad synes du, jeg gør godt indtil videre?
• Hvad kan jeg forbedre ved mine billeder, beskrivelser, priser eller opsætningen af mit opslag?
• Ser min profil professionel og troværdig ud set fra en gæsts synspunkt?
• Er der nogle fejl eller uopdagede muligheder, du har bemærket?
• Hvilke råd vil du give en person, der er i de første par måneder som vært?
• Og hvad ville du personligt fokusere på for at øge antallet af bookinger, omtaler og synlighed på Airbnb?
Jeg modtager gerne ærlig og konstruktiv kritik. Jeg vil meget hellere lære af erfarne værter nu end gentage fejl senere.
På forhånd tak, og jeg ønsker alle masser af vellykkede bookinger og fantastiske gæster! 🏡
Med venlig hilsen!