Optimer dit opslag

Få råd til at oprette dit opslag og din bolig, herunder billeder, beskrivelser, faciliteter, vedligeholdelse og ordensregler.

Tags til forummet

Samtaler

Udvalgt

Toby
@EdenStayz•Storbritannien

Jeg er Toby fra Accra i Ghana

Jeg vil helt sikkert gerne forbedre mit opslag og få mere viden fra erfarne værter.

Lige nu er min største bekymring at
maksimere antallet af bookinger og få mit opslag til at skille sig ud, samtidig med at jeg sikrer, at gæsterne får en problemfri oplevelse.

I er velkomne til at fortælle mig, hvad jeg kan gøre for at forbedre mit opslag.

Her er linket til opslaget: airbnb.com/h/edencourt

Darryl
@Darryl97•Santa Fe, New Mexico

Hej. Jeg har været vært i nogle år og har normalt travlt i Tucson, når vejret bliver køligere, men denne sæson er startet forfærdeligt, og jeg får OVERHOVEDET INGEN bookinger. Så jeg tænkte, at jeg ville dele mit opslag og bede om feedback/ideer fra netværket.

Linket til ejendommen er her ...

airbnb.com/h/tucson-adobe

Tak

Darryl

Luis Angel
@LuisAngel•Canada

Hej! Kan du fortælle mig, hvordan jeg kan anmode om en dedikeret Airbnb-kontoadministrator til at hjælpe med at administrere og yde support til mine opslag?

Vælg en reaktion
Mark
@Mark6458•Montclair, New Jersey

Hej fællesskab,

Det her er virkelig en udfordring. Jeg kontakter hele tiden Superhost-supporten vedrørende dette problem.

Når jeg søger efter den by, min bolig ligger i, vises lejligheden under den, og nabobyen vises.

Vælg en reaktion
Sebastian
@Sebastian1837•Alicante, Spanien

Min lejlighed har turistlicens indtil 2027, men hjemmesiden tillader mig ikke at booke lejligheden i mindre end 10 dage. Hvad skal jeg gøre?

Vælg en reaktion
Emilie
@Emilie01•London, Storbritannien

Hej ,

Har du tjekket i dine indstillinger, om der er noget angivet med hensyn til mindste antal nætter? Denne artikel forklarer, hvordan du 👉️ Angiver det mindste og højeste antal nætter for dit opslag, hvilket måske kan hjælpe.

Giv os besked, hvis det hjælper dig med at finde ud af det, eller hvis du har brug for flere råd.

Vælg en reaktion
Frankie
@Frankie144•Los Angeles, Californien

Hej. Kan nogen hjælpe mig? En gæst gav mig en 1-stjernet omtale. (Den første omtale, der ikke var på 5 stjerner, ud af 45 omtaler) Det var i bund og grund hævn for et erstatningskrav. Airbnb fjernede den ikke ... de afviste bare uden at angive nogen grund. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre ved det her? Jeg vil gerne have denne første 1-stjernede omtale fjernet. Tak.

Vælg en reaktion
Roseli
@RoseliMazzarello•Sao Paulo, Brasilien

, for at Airbnb kan overveje at fjerne en omtale på grund af gengældelse, er det vigtigt at påvise, at den var en direkte reaktion på, at gæsten blev opkrævet betaling for eller holdt ansvarlig for skader.

Airbnb's support gennemgår fakta og hændelsernes tidsforløb. Derfor foreslår jeg, at du følger disse trin:

1. Organiser tidsforløbet for begivenhederne, og saml de nøjagtige datoer og tidspunkter for: gæstens udtjekning; indgivelse af anmodningen om erstatning for skader i AirCover/Løsningscenteret; offentliggørelse af 1-stjernet vurderingen.

Vælg en reaktion
Odile
@Odile007•Bordeaux, Frankrig

Du skal appellere ved at lægge vægt på begrebet "hævnomtale" (
retaliatory review) og ved at påvise kronologien (anmodning om erstatning indgivet før hans omtale). Det er i princippet den officielle årsag til annullering i henhold til reglerne.

Men hvis du får et andet afslag, er det mere kompliceret ...

Det er præcis det, der sker for mig: Det var selve supportmedarbejderen, der bad mig om at indgive anmodningen om erstatning. Da jeg fortalte hende, at jeg helst ville vente til slutningen af evalueringsperioden for at undgå en hævnomtalt, forsikrede hun mig om, at disse evalueringer blev slettet.

Det har stået på i over en måned, selvom jeg har bedt dem om at lytte til telefonoptagelsen igen, som beviser, at jeg kun har fulgt supportens anvisninger. Jeg er meget vred.

Vælg en reaktion

Deltag i samtalen

Et forum, hvor værter i hele verden kan bede om råd, dele tips og få deres virksomhed til at vokse – alt sammen på ét sted.

Daniëlle
@Danielle402•Holland

God aften,

Jeg har lige modtaget en advarsel fra Airbnb, fordi jeg har fået en 3-stjernet anmeldelse fra en gæst. Og at jeg muligvis har angivet usandheder i min annonce.

Det vil jeg gerne afklare med det samme;

Vælg en reaktion
Natascha Und Christian
@Natascha_M•Biberwier, Østrig

Jeg har også fået det med en 4-stjernet bedømmelse – "Se, hvad du kan forbedre", selvom 4 stjerner betyder "meget godt". Det er alt sammen automatiseret.

Vælg en reaktion
Joëlle
@Joelle•Cannes, Frankrig

Hej @Danielle402

Jeg er enig med @Emilie1, og du skal vide, at værter, der har fået en 4*-anmeldelse, der angiveligt er "meget god", modtager nøjagtig den samme automatiske e-mail. Det er også meget demotiverende!

Hvis man nogensinde var i tvivl, så er den eneste acceptable bedømmelse for Airbnb en bedømmelse på 5*. Enhver lavere bedømmelse medfører denne advarsel.

Vælg en reaktion
Guillaume
@Guillaume1214•Ottawa, Canada

Hej alle sammen,

Jeg håber, at nogen her har oplevet noget lignende og kan give nogle råd.

Jeg købte for nylig et sommerhus i august og oprettede mit Airbnb-opslag kort efter, at jeg overtog ejerskabet. Cirka fem dage efter at opslaget blev offentliggjort, modtog jeg en meddelelse om kommende fjernelse, hvori der stod, at min ejendom blev betragtet som et duplikatopslag.

Vælg en reaktion
Joëlle
@Joelle•Cannes, Frankrig

Hej @Guillaume1214.

Jeg kan godt forstå din frustration! Jeg har aldrig hørt om et opslag, der er blevet godkendt som ikke værende et duplikat, som kan slås op igen og derefter suspenderes igen!!

Jeg vil gøre et par netværksadministratorer opmærksomme på det for at se, om de kan hjælpe dig i din situation og i det mindste få sagen undersøgt igen af det rette team. @Bhumika @Quincy @Paula @Rebecca

Jeg håber, at det bliver løst hurtigt, Guillaume🤞
Joëlle

Vælg en reaktion
Toby
@EdenStayz•Storbritannien

Jeg er Toby fra Accra i Ghana

Jeg vil helt sikkert gerne forbedre mit opslag og få mere viden fra erfarne værter.

Lige nu er min største bekymring at
maksimere antallet af bookinger og få mit opslag til at skille sig ud, samtidig med at jeg sikrer, at gæsterne får en problemfri oplevelse.

I er velkomne til at fortælle mig, hvad jeg kan gøre for at forbedre mit opslag.

Vælg en reaktion
Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japan

Dejligt at møde dig.

Det er nok bedst ikke at slå din wi-fi-adgangskode eller et skærmbillede af Netflix op.

Vælg en reaktion
Susan
@Susan6573•Storbritannien

Hej, Toby

Det ser fint ud, men det ser iscenesat og AI-genereret ud. Undskyld, hvis jeg tager fejl. Et par ting: Hvorfor tager folk ikke billeder med åbne gardiner, så der er masser af lys, og slukker for fjernsynet?

Du beskriver boligen som værende med 3 soveværelser og 3,5 badeværelser, men i din præsentation står der: 2 soveværelser og 2,5 badeværelser, og du gentager dig selv. Gør det kortere. Jeg kedede mig cirka halvvejs og stoppede med at læse.

Vælg en reaktion