Airbnb's officielle forum for værter

Bed om råd, del tips, og fejr sejre – alt sammen på ét sted.

Tråd

2 svar

Fortsat tråd i indlægget fra Toby
Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japan

Dejligt at møde dig.

Det er nok bedst ikke at slå din wi-fi-adgangskode eller et skærmbillede af Netflix op.

2 svar4 timer siden
Vælg en reaktion
Toby
@EdenStayz•Storbritannien

Også hyggeligt at møde dig, og tak for dit svar. Jeg forstår godt, at jeg ikke skal slå min wifi-adgangskode op, men jeg troede, at Netflix var mere et markedsføringstræk, så gæsterne visuelt kunne se smart-tv-funktionerne.

1 svar4 timer siden
Vælg en reaktion
Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japan

Jeg har også installeret et smart-tv i min bolig.

På grund af ophavsretslige begrænsninger i Japan afstår jeg fra at slå videooptagelser af tv'et op.

3 timer siden
Vælg en reaktion
Luis Angel
@LuisAngel•Canada

Hej! Kan du fortælle mig, hvordan jeg kan anmode om en dedikeret Airbnb-kontoadministrator til at hjælpe med at administrere og yde support til mine opslag?

Mark
@Mark6458•Montclair, New Jersey

Hej fællesskab,

Det her er virkelig en udfordring. Jeg kontakter hele tiden Superhost-supporten vedrørende dette problem.

Når jeg søger efter den by, min bolig ligger i, vises lejligheden under den, og nabobyen vises.

Nabobyen er ikke en destination, folk har lyst til at tage til.

Hvordan kan jeg få dette eskaleret og løst?

Tak!

Mark

Sebastian
@Sebastian1837•Alicante, Spanien

Min lejlighed har turistlicens indtil 2027, men hjemmesiden tillader mig ikke at booke lejligheden i mindre end 10 dage. Hvad skal jeg gøre?

Frankie
@Frankie144•Los Angeles, Californien

Hej. Kan nogen hjælpe mig? En gæst gav mig en 1-stjernet omtale. (Den første omtale, der ikke var på 5 stjerner, ud af 45 omtaler) Det var i bund og grund hævn for et erstatningskrav. Airbnb fjernede den ikke ... de afviste bare uden at angive nogen grund. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre ved det her? Jeg vil gerne have denne første 1-stjernede omtale fjernet. Tak.

Daniëlle
@Danielle402•Holland

God aften,

Jeg har lige modtaget en advarsel fra Airbnb, fordi jeg har fået en 3-stjernet anmeldelse fra en gæst. Og at jeg muligvis har angivet usandheder i min annonce.

Det vil jeg gerne afklare med det samme;

Jeg har lige gennemgået min annonce igen, men det, fru Wendeline skriver om køjesengen, at den er meget smal, er også korrekt, for det er et tiny house, og det fremgår tydeligt af beskrivelsen, at køjesengen måler 70 cm x 200 cm. Så det kunne fruen have vidst.

Hun oplyser, at hun synes, at det var for dyrt i forhold til, hvad hun fik. Det er hendes mening, men jeg ligger inden for samme prisklasse som andre tiny houses og tilbyder et hus i perfekt stand, som bliver rost for sin ryddelighed og renhed.

Jeg tror, at fruen er lidt fornærmet, fordi hun ikke kunne komme ind i huset før det tidspunkt, der er angivet i min annonce. Jeg gav hende muligheden, men hun ville ikke betale ekstra for det. Hun tænkte bare ikke over, at jeg var nødt til at få rengøringsdamen til at ændre sin planlægning for at kunne imødekomme hendes ønske.

Jeg vil også gerne nævne, at denne lejer har booket dette til sine voksne børn, og at hun selv har en chalet 3 pladser længere henne på pladsen. Vi er praktisk talt naboer.

Jeg beklager derfor dybt, at hun giver 3 stjerner, men det er hendes mening.

Hvad jeg ikke synes er rimeligt, er, at Airbnb skælder mig ud, selvom der ikke står noget usandt i min annonce. Alt, hvad der står i den, er til stede. Og huset er i perfekt stand!

Derfor vil jeg gerne henvise dig til mine andre gæster, som også har skrevet en anmeldelse.

Jeg vil gerne se en modreaktion fra Airbnb her.

Jeg kan godt lide at udleje via jer og håber, at det også vil ske ofte.

På forhånd mange tak for din hjælp.

Med venlig hilsen

Daniëlle Sterke

Bosplekkie