Airbnb's officielle forum for værter

Bed om råd, del tips, og fejr sejre – alt sammen på ét sted.

Tråd

1 svar

Fortsat tråd i indlægget fra Toby
Susan
@Susan6573•Storbritannien

Hej, Toby

Det ser fint ud, men det ser iscenesat og AI-genereret ud. Undskyld, hvis jeg tager fejl. Et par ting: Hvorfor tager folk ikke billeder med åbne gardiner, så der er masser af lys, og slukker for fjernsynet?

Du beskriver boligen som værende med 3 soveværelser og 3,5 badeværelser, men i din præsentation står der: 2 soveværelser og 2,5 badeværelser, og du gentager dig selv. Gør det kortere. Jeg kedede mig cirka halvvejs og stoppede med at læse.

Og så er der det store problem – hold op med at bruge emojis. De er barnlige og gør det svært at læse.

Jeg ville omskrive din beskrivelse, fjerne gentagelserne, luksus/komfort/raffineret, og rette op på uoverensstemmelsen med soveværelserne, da der står 2 soveværelser, men derefter står der 3 separate soveværelser.

Velkommen til Eden Court Apartments, en moderne, fuldt møbleret lejlighed med 2 soveværelser og 2,5 badeværelser på Nmai-Adjiriganor Road i East Legon, Accra.

Det er et komfortabelt hjem væk hjemmefra, ideelt for familier, forretningsrejsende og gæster, der besøger Accra.

Lejligheden har:

• Opholds- og spiseområde i åbent plan med aircondition
  • Smart-tv med underholdningsapps
  • Fuldstændigt udstyret moderne køkken med hårde hvidevarer, køkkengrej og service
  • Gratis kaffe og basale morgenmadsvarer
  • To komfortable soveværelser med queensize-senge, aircondition, smart-tv'er og rent sengetøj
  • To komplette badeværelser plus et praktisk gæstetoilet
  • Gratis parkering
  • Adgang til et tørrestativ i baghaven

For at gøre dit ophold i Accra nemmere tilbyder vi også: Afhentning i lufthavnen og private byrundture

Bemærk: Et indledende beløb til forsyningsudgifter er inkluderet i dit ophold og dækker elektricitet, vand, gas og generatorbrændstof. Der kan blive opkrævet et ekstra gebyr. Der er også en standby-generator i tilfælde af strømafbrydelse. Hvis du har spørgsmål om forbrugsafgifter eller brug af generator før booking, bedes du kontakte os.

Jeg håber, at det er nyttigt.

Held og lykke og venlig hilsen

Susan 🙂

1 svar4. okt
Vælg en reaktion
Toby
@EdenStayz•Storbritannien

Tak, Susan. Jeg fik min medvært til at tage sig af opslagsbeskrivelserne og lod det være ved det. Jeg havde ikke set alle disse ekstra formuleringer og uoverensstemmelser. Dit svar har været nyttigt.

4. okt
Vælg en reaktion
Luis Angel
@LuisAngel•Canada

Hej! Kan du fortælle mig, hvordan jeg kan anmode om en dedikeret Airbnb-kontoadministrator til at hjælpe med at administrere og yde support til mine opslag?

Mark
@Mark6458•Montclair, New Jersey

Hej fællesskab,

Det her er virkelig en udfordring. Jeg kontakter hele tiden Superhost-supporten vedrørende dette problem.

Når jeg søger efter den by, min bolig ligger i, vises lejligheden under den, og nabobyen vises.

Nabobyen er ikke en destination, folk har lyst til at tage til.

Hvordan kan jeg få dette eskaleret og løst?

Tak!

Mark

Sebastian
@Sebastian1837•Alicante, Spanien

Min lejlighed har turistlicens indtil 2027, men hjemmesiden tillader mig ikke at booke lejligheden i mindre end 10 dage. Hvad skal jeg gøre?

Frankie
@Frankie144•Los Angeles, Californien

Hej. Kan nogen hjælpe mig? En gæst gav mig en 1-stjernet omtale. (Den første omtale, der ikke var på 5 stjerner, ud af 45 omtaler) Det var i bund og grund hævn for et erstatningskrav. Airbnb fjernede den ikke ... de afviste bare uden at angive nogen grund. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre ved det her? Jeg vil gerne have denne første 1-stjernede omtale fjernet. Tak.

Daniëlle
@Danielle402•Holland

God aften,

Jeg har lige modtaget en advarsel fra Airbnb, fordi jeg har fået en 3-stjernet anmeldelse fra en gæst. Og at jeg muligvis har angivet usandheder i min annonce.

Det vil jeg gerne afklare med det samme;

Jeg har lige gennemgået min annonce igen, men det, fru Wendeline skriver om køjesengen, at den er meget smal, er også korrekt, for det er et tiny house, og det fremgår tydeligt af beskrivelsen, at køjesengen måler 70 cm x 200 cm. Så det kunne fruen have vidst.

Hun oplyser, at hun synes, at det var for dyrt i forhold til, hvad hun fik. Det er hendes mening, men jeg ligger inden for samme prisklasse som andre tiny houses og tilbyder et hus i perfekt stand, som bliver rost for sin ryddelighed og renhed.

Jeg tror, at fruen er lidt fornærmet, fordi hun ikke kunne komme ind i huset før det tidspunkt, der er angivet i min annonce. Jeg gav hende muligheden, men hun ville ikke betale ekstra for det. Hun tænkte bare ikke over, at jeg var nødt til at få rengøringsdamen til at ændre sin planlægning for at kunne imødekomme hendes ønske.

Jeg vil også gerne nævne, at denne lejer har booket dette til sine voksne børn, og at hun selv har en chalet 3 pladser længere henne på pladsen. Vi er praktisk talt naboer.

Jeg beklager derfor dybt, at hun giver 3 stjerner, men det er hendes mening.

Hvad jeg ikke synes er rimeligt, er, at Airbnb skælder mig ud, selvom der ikke står noget usandt i min annonce. Alt, hvad der står i den, er til stede. Og huset er i perfekt stand!

Derfor vil jeg gerne henvise dig til mine andre gæster, som også har skrevet en anmeldelse.

Jeg vil gerne se en modreaktion fra Airbnb her.

Jeg kan godt lide at udleje via jer og håber, at det også vil ske ofte.

På forhånd mange tak for din hjælp.

Med venlig hilsen

Daniëlle Sterke

Bosplekkie