Hej, Toby
Det ser fint ud, men det ser iscenesat og AI-genereret ud. Undskyld, hvis jeg tager fejl. Et par ting: Hvorfor tager folk ikke billeder med åbne gardiner, så der er masser af lys, og slukker for fjernsynet?
Du beskriver boligen som værende med 3 soveværelser og 3,5 badeværelser, men i din præsentation står der: 2 soveværelser og 2,5 badeværelser, og du gentager dig selv. Gør det kortere. Jeg kedede mig cirka halvvejs og stoppede med at læse.
Og så er der det store problem – hold op med at bruge emojis. De er barnlige og gør det svært at læse.
Jeg ville omskrive din beskrivelse, fjerne gentagelserne, luksus/komfort/raffineret, og rette op på uoverensstemmelsen med soveværelserne, da der står 2 soveværelser, men derefter står der 3 separate soveværelser.
Velkommen til Eden Court Apartments, en moderne, fuldt møbleret lejlighed med 2 soveværelser og 2,5 badeværelser på Nmai-Adjiriganor Road i East Legon, Accra.
Det er et komfortabelt hjem væk hjemmefra, ideelt for familier, forretningsrejsende og gæster, der besøger Accra.
Lejligheden har:
- Opholds- og spiseområde i åbent plan med aircondition
- Smart-tv med underholdningsapps
- Fuldstændigt udstyret moderne køkken med hårde hvidevarer, køkkengrej og service
- Gratis kaffe og basale morgenmadsvarer
- To komfortable soveværelser med queensize-senge, aircondition, smart-tv'er og rent sengetøj
- To komplette badeværelser plus et praktisk gæstetoilet
- Gratis parkering
- Adgang til et tørrestativ i baghaven
For at gøre dit ophold i Accra nemmere tilbyder vi også: Afhentning i lufthavnen og private byrundture
Bemærk: Et indledende beløb til forsyningsudgifter er inkluderet i dit ophold og dækker elektricitet, vand, gas og generatorbrændstof. Der kan blive opkrævet et ekstra gebyr. Der er også en standby-generator i tilfælde af strømafbrydelse. Hvis du har spørgsmål om forbrugsafgifter eller brug af generator før booking, bedes du kontakte os.
Jeg håber, at det er nyttigt.
Held og lykke og venlig hilsen
Susan 🙂
Tak, Susan. Jeg fik min medvært til at tage sig af opslagsbeskrivelserne og lod det være ved det. Jeg havde ikke set alle disse ekstra formuleringer og uoverensstemmelser. Dit svar har været nyttigt.