God aften,
Jeg har lige modtaget en advarsel fra Airbnb, fordi jeg har fået en 3-stjernet anmeldelse fra en gæst. Og at jeg muligvis har angivet usandheder i min annonce.
Det vil jeg gerne afklare med det samme;
Jeg har lige gennemgået min annonce igen, men det, fru Wendeline skriver om køjesengen, at den er meget smal, er også korrekt, for det er et tiny house, og det fremgår tydeligt af beskrivelsen, at køjesengen måler 70 cm x 200 cm. Så det kunne fruen have vidst.
Hun oplyser, at hun synes, at det var for dyrt i forhold til, hvad hun fik. Det er hendes mening, men jeg ligger inden for samme prisklasse som andre tiny houses og tilbyder et hus i perfekt stand, som bliver rost for sin ryddelighed og renhed.
Jeg tror, at fruen er lidt fornærmet, fordi hun ikke kunne komme ind i huset før det tidspunkt, der er angivet i min annonce. Jeg gav hende muligheden, men hun ville ikke betale ekstra for det. Hun tænkte bare ikke over, at jeg var nødt til at få rengøringsdamen til at ændre sin planlægning for at kunne imødekomme hendes ønske.
Jeg vil også gerne nævne, at denne lejer har booket dette til sine voksne børn, og at hun selv har en chalet 3 pladser længere henne på pladsen. Vi er praktisk talt naboer.
Jeg beklager derfor dybt, at hun giver 3 stjerner, men det er hendes mening.
Hvad jeg ikke synes er rimeligt, er, at Airbnb skælder mig ud, selvom der ikke står noget usandt i min annonce. Alt, hvad der står i den, er til stede. Og huset er i perfekt stand!
Derfor vil jeg gerne henvise dig til mine andre gæster, som også har skrevet en anmeldelse.
Jeg vil gerne se en modreaktion fra Airbnb her.
Jeg kan godt lide at udleje via jer og håber, at det også vil ske ofte.
På forhånd mange tak for din hjælp.
Med venlig hilsen
Daniëlle Sterke
Bosplekkie