Ny som vært

Start din rejse med tips og vejledning til dine første bookinger og gæster.

Tags til forummet

Samtaler

Udvalgt

Laëtitia
@LétiziaS2025•Carcassonne, Frankrig

Hej alle sammen,

Jeg hedder Laëtitia og har været Airbnb Superhost i 14 år i år. 😃 Vi byder rejsende velkommen hjemme hos os, som en familie, i en landsby i det sydvestlige Frankrig. 🇫🇷🍇🌞🏡🏰

Jeg brænder for kunst og rejser, men også for gastronomi og fodbold, ja, ja ⚽️ Kom så, Les Verts 💚💚💚

I fem år har jeg brugt min fritid på frivilligt at være vært for Airbnb-værtsfællesskabet i mit departement i det sydvestlige Frankrig, hvor jeg er leder.

Hvis du endnu ikke har haft mulighed for at deltage i et af møderne for værter i dit lokalsamfund, vil jeg opfordre dig til at gøre det. Det er en rigtig god oplevelse, hvor man kan udveksle erfaringer, og en god måde at lære andre værter i dit område at kende på. (Nyttige oplysninger offentliggøres på klubbernes sider)

Når det er muligt, deler jeg nogle anbefalinger her, baseret på min erfaring og mine interesser.

Jeg ser frem til at lære lidt mere om jer og til, at vi fortsætter med at hjælpe hinanden.

Nu er det jeres tur til at fortælle os:

Hvem er I?
Hvor er I værter 🇫🇷🇧🇷🇮🇹?
Hvad er jeres yndlingsemner?
Hvordan kan vi hjælpe jer?

Vi ses snart 😃

PS: Jeg vil gerne dele lidt af min kunst med jer 🎨

Arianna
@Arianna49•Rom, Italien

Hej alle sammen. Det er dejligt at være her igen og have et nyt sted, hvor vi alle kan være sammen :-)

En hilsen til alle fra Rom :-D

Aida Nuñez
@Casaues•Stafford, Virginia

Hej, jeg har et problem. Min første gæst har forvoldt skade på min ejendom. Jeg gav ham en stor rabat, fordi han var den første, og på grund af hans 5 stjerner. Det er svært for mig at opkræve betaling for alle de skader, han forårsagede, men alt var nyt. Jeg havde andre problemer med hans ophold på grund af besøgende, som han modtog midt om natten og uden varsel. Han havde også foretaget reservationen for én person, men det viste sig, at de var to, og hvis jeg ikke havde gjort ham opmærksom på det, ville han ikke have fortalt mig det. Han er ikke ny på appen og rejser en del. Jeg forstår ikke hans adfærd, og jeg ved ikke, om han vil skabe problemer for mig med alt dette. Hvad skal jeg gøre?

Vælg en reaktion
Aida Nuñez
@Casaues•Stafford, Virginia

Hej, jeg har et problem. Min første gæst har forvoldt skade på min ejendom. Jeg gav ham en stor rabat, fordi han var den første, og på grund af hans 5 stjerner. Det er svært for mig at opkræve betaling for alle de skader, han forårsagede, men alt var nyt. Jeg havde andre problemer med hans ophold på grund af besøgende, som han modtog midt om natten og uden varsel. Han havde også foretaget reservationen for én person, men det viste sig, at de var to, og hvis jeg ikke havde gjort ham opmærksom på det, ville han ikke have fortalt mig det. Han er ikke ny på appen og rejser en del. Jeg forstår ikke hans adfærd, og jeg ved ikke, om han vil skabe problemer for mig med alt dette. Hvad skal jeg gøre?

Vælg en reaktion
Sussy
@Sussytomer•Fairfax, Virginia

ring til kundeservice

Vælg en reaktion
Dom
@MrNiceGuy•Hoboken, New Jersey

Kommunikation er afgørende. Når du chatter med os, skal du huske at chatte med kunderne. Før, under og efter booking. For at gøre det nemmere skal du sørge for at bruge hurtige svar i Beskeder.

Vælg en reaktion
Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japan

Hvordan går det?

Tjek Airbnb's Ressourcecenter. Jeg var også meget nervøs, da min første gæst ankom.

Ressourcecenter

Vælg en reaktion
Bertrand
@Bertrand51100•Frankrig

Hej,

Jeg administrerer en bolig i Reims og leder i øjeblikket efter en pålidelig person, der kan udføre rengøringsopgaver.

Hvem kan hjælpe mig med denne søgning?

Vælg en reaktion

Deltag i samtalen

Et forum, hvor værter i hele verden kan bede om råd, dele tips og få deres virksomhed til at vokse – alt sammen på ét sted.

Ejmin
@Ejmin•Armenien

Hej, er der nogen i Armenien?

Vælg en reaktion
Caterina
@CaterinaMV•Santiago, Chile

Hej! Jeg er ny her. Jeg har lige slået mit opslag op, og jeg vil gerne vide, hvordan man gør for at kunne opkræve og tilføje de rengøringsomkostninger, der nogle gange opkræves på Airbnb. Skal det gøres separat? Eller skal det være en del af den oprindelige pris, man angiver som pris? Mange tak for jeres vejledning!

Vælg en reaktion
Pia
@Pia636•Rogersville, Tennessee

Du kan tilføje rengøringsgebyrer, gebyrer for kæledyr og gebyrer for ekstra gæster på Airbnb, hvor du angiver din pris, tilgængelighed og lignende.

Vælg en reaktion
Tuija
@Tuija2•Finland

Hej Caterina 💞Det er rart, at du fortalte om noget, der bekymrer dig. Jeg har selv tilføjet et rengøringsgebyr på 60 euro, ekstra overnatning for gæster efter 2 personer koster 24 euro, hunde er velkomne for 25,- euro, maks. 2 hunde. Det har i hvert fald fungeret for mig, da mit hus er ret stort, og jeg mener også, at man virkelig kan opkræve et ekstra gebyr for rengøring. Jeg sammenligner det med, hvis jeg hyrede en rengøringsdame. Så ville jeg måske ikke kunne få det til den pris, der står i opslaget, hvis en ekstern person skulle udføre det samme arbejde. Det har i hvert fald fungeret for mig, og jeg tror ikke, at det har haft nogen indflydelse på bookingerne. Jeg er vært i Finland, og det var dejligt at høre om din situation💞Alt det bedste og tilføj rengøringsgebyret🤗Med venlig hilsen Tuija

Vælg en reaktion
Ejmin
@Ejmin•Armenien

Hej, jeg er ny på Airbnb

Vælg en reaktion