Refusion til gæsten uden frigivelse af kalenderen: Supporten lukker mine sager uden at svare (Superhost i 13 år)
Hej alle i fællesskabet,
Jeg har været Superhost siden 2013 og står nu over for en absurd situation med kundesupporten.
Fakta: Efter en gæsts (Véronique) tidlige afrejse onsdag den 30. september (for 3 ubesatte nætter) foretog supporten en refusion på 300 €.
Airbnbs fejl: Den medarbejder, der behandlede sagen, foretog en manuel refusion uden at ændre reservationsdatoerne i systemet. Resultat: Min kalender forblev blokeret under den rejsendes navn indtil det teoretiske opholds afslutning (den 3. oktober).
Skaden: Ud over at have trukket 300 € fra min indtjening forhindrede Airbnb mig fysisk i at sætte min bolig online igen og udleje den igen i disse 3 dage. Det er en direkte dobbelt straf forårsaget af en medarbejders procedurefejl.
Håndteringen fra supportens side: Siden torsdag har det været en kamp: Løfter om at ringe tilbage, der aldrig er blevet opfyldt, uhensigtsmæssig lukning af sager fra medarbejdernes side og afvisning af at tage hensyn til det tabte overskud, der er opstået som følge af deres egen tekniske fejlfunktion.
Har andre værter fået erstatning for denne type interne fejl fra en sagsbehandler (Case Manager)? Hvordan fik I jeres sag ud af den automatiske sløjfe i support på niveau 1?
Tak for jeres feedback!