Hej. Jeg vil gerne have hjælp til, hvordan mit opslag kan blive synligt.
Jeg foreslår, at du 👉 starter en ny samtale, hvor du kan bede andre værter om råd til, hvordan du kan optimere dit opslag. 🙂
Bed om råd, del tips, og fejr sejre – alt sammen på ét sted.
Hej. Jeg vil gerne have hjælp til, hvordan mit opslag kan blive synligt.
Jeg foreslår, at du 👉 starter en ny samtale, hvor du kan bede andre værter om råd til, hvordan du kan optimere dit opslag. 🙂
Vores onlineværtsnetværk er lige blevet større. Fra i dag deler Netværkscentret og Værtsklubberne hjemsted.* Nu kan du stille spørgsmål, få råd fra andre værter, få lokal viden og finde måder at få din virksomhed til at vokse på ét sted.
Hvis du vil have en hurtig rundvisning i, hvad der er nyt, skal du gå til menuen ved siden af dit profilbillede og trykke på "Se dig omkring". Derefter kan du udforske et eller flere af disse områder.
Netværksforum: Dette offentlige forum er åbent for alle og ledes af Airbnb. Private fora: Disse er grupper, der kun er for medlemmer, og som er dedikeret til bestemte typer værter, ledet af Airbnb. Du bliver føjet til alle de grupper, der gælder for dig. Værtsklubber: Det er grupper, der kun er for medlemmer, for værter i samme by eller region, ledet af frivillige netværksledere. Du vil blive inviteret til at deltage i din lokale værtsklub, hvor det er muligt. Airbnb-opdateringer: De seneste Airbnb-nyheder, produktopdateringer og politikændringer.
Når du har haft mulighed for at se, hvad der er nyt, så fortæl os, hvad du synes – eller stil et spørgsmål – i kommentarerne.
*Hvis du var aktiv i det gamle Netværkscenter, har du stadig adgang til nylige samtaler.
Hej alle sammen,
Som I ved, flytter vi til et helt nyt Netværkscenter, der lanceres den 6. oktober.
Fra næste uge kan I opleve nogle tekniske problemer, mens vi forbereder overgangen – f.eks. længere indlæsningstider eller funktioner, der opfører sig uforudsigeligt. Det er forventeligt, når vi gør alt klar bag kulisserne.
Vi gør alt, hvad vi kan, for at gøre denne overgang så problemfri som muligt, og vi glæder os til at byde jer velkommen i det nye Netværkscenter.
Tak for jeres tålmodighed og for at være en del af dette netværk.
Med venlig hilsen
Netværksteamet
Airbnb har lanceret nye værktøjer, der kan hjælpe dig med at prissætte dynamisk, øge din indtjening og administrere flere opslag. Desuden kan du nu nemt oprette interaktive 3D-plantegninger, så gæster kan udforske din bolig, før de booker.
Dynamisk prissætning: Vi anbefaler et prisinterval, der hjælper dig med at tjene mere, når efterspørgslen er høj, og med at få bookinger, når den ikke er det. Din pris justeres automatisk hver dag, og du kan se, hvor konkurrencedygtig den er i forhold til lignende opslag, og foretage ændringer når som helst. Indsigt i indtjening: Dit indtjeningskontrolpanel bruger nu AI til at opsummere dine resultater og vise, om du er på rette vej. Det sammenligner fx din forventede indtjening med lignende opslag i nærheden. Vi analyserer lokale data for at fremhæve, hvad der påvirker din indtjening, og foreslå handlinger, du kan udføre direkte i kontrolpanelet, f.eks. at slå Øjeblikkelig booking til eller tilføje manglende faciliteter. 3D-plantegninger: Scan din bolig med en kompatibel Apple iPhone Pro eller iPad for at tilføje en interaktiv 3D-plantegning, der giver gæsterne en bedre fornemmelse af boligen.* Værktøjet indeholder tips til at scanne og opretter layoutet for dig, og grundlæggende faciliteter registreres automatisk.
Få oplysninger om alle de nye værktøjer, og se en video her: Nye opdateringer til værter | Airbnb
*Dette er kompatibelt med Apple iPhone 12 Pro eller nyere og iPads med et LiDAR-kamera. Du skal give Airbnb-appen adgang til dit kamera.
Tilgængeligheden af tilbud og brugeroplevelsen kan variere afhængigt af sted, tidspunkt og kvalifikation.
Airbnb startede med to værter, der havde brug for hjælp til at betale huslejen for deres lejlighed. Næsten 20 år senere er millioner af værter afhængige af Airbnb til at hjælpe med at dække deres husleje eller boliglån.
I dag er vi glade for at kunne præsentere Airbnb's Boligaccelerator, vores hidtil største indsats for at hjælpe med at løse boligmanglen.
Gennem Airbnb Housing Accelerator investerer vi i første omgang 250 millioner USD for at hjælpe med at frigøre mere end 5 milliarder USD til boliger til overkommelige priser og boliger til personer med forskellige indkomster. Airbnb vil også støtte reformer af boligpolitikken og give 5 millioner dollars til innovatører, der gør det nemmere, hurtigere og billigere at bygge boliger.
"Austin er mit hjem. Jeg har boet her i 13 år", sagde Ivan Woodson, der er netværksleder hos Airbnb. "Jeg har altid elsket at være vært, men at være til dagens arrangement gjorde mig endnu mere stolt over at være Airbnb-vært, fordi det er en virksomhed, der investerer i at gøre mit lokalsamfund til et endnu bedre sted at bo."
Airbnb's Boligaccelerator lanceres i USA med ambitioner om at udvide til hele verden. Gå til airbnb.com/housingaccelerator for at få mere at vide, og del dine tanker om boliger i dit lokalsamfund i kommentarerne nedenfor.
Netværkscentret flytter til et nyt hjem den 6. oktober. Vi samler de globale fora og lokale værtsklubber på ét sted.
Det bliver et større netværk med en bedre onlineoplevelse. Du kan komme i kontakt med endnu flere værter, hvilket gør det nemmere at finde den hjælp, du har brug for til at få din virksomhed til at vokse.
Hvad kan du forvente?
Du modtager en e-mailinvitation med et link til at udforske det helt nye Netværkscenter, når flyttet er gennemført.
De globale fora bliver ét fællesskabsforum.
Diskussionerne bliver oversat til 64 sprog, så alle kan deltage.
Du har stadig adgang til nylige samtaler. Første gang du logger ind på det nye Netværcenter, beder vi dig om at læse vores Retningslinjer for netværket og slå meddelelser til. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte en af vores netværksadministratorer eller skrive en kommentar nedenfor.
Tak, fordi du er en del af vores netværk. Vi glæder os til, at du kan se opdateringerne.